منو

روش‌های ارسال سفارش

ورنا آی تی سفارش شما رو در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سراسر کشور ارسال می‌‌کنه. شما می‌تونین موقع تسویه حساب، روش حمل و نقل موردنظر خودتون رو انتخاب کنین.

برای ارسال سفارش به تمام استان‌ها، 2 روش وجود داره:

• پست پیشتاز

• تیپاکس/ چاپار/ چیتا پست

در هر 2 روش، سفارش در اولین روز کاری ارسال می‌شه و کد رهگیری اون در حساب کاربری شما ثبت می‌شه. شما می‌تونین با استفاده از این کد، از طریق سایت پست، تیپاکس، چاپار یا چیتا پست نسبت به پیگیری لحظه‌ای وضعیت سفارش خودتون اقدام کنین.

 

اگر در مناطق 22 گانه شهر تهران (نه حومه) هستین، علاوه بر روش‌های بالا، براتون 2 تا روش دیگه با هدف به حداقل رسوندن زمان دریافت کالا و به صفر رسوندن هزینه ارسال، در نظر گرفتیم.

• ارسال فوری با پیک

• تحویل حضوری رایگان در فروشگاه

خبر خوب اینکه در هر یک از این 2 روش بالا، شما می‌تونین موقع تسویه حساب، زمان مراجعه پیک/ تحویل در فروشگاه رو هم تعیین کنین تا با خیال راحت و در زمان برنامه‌ریزی شده کالا به شما نحویل داده بشه.

         

نکات مهم:

• لطفا در نظر داشته باشین، هنگام مراجعه سفیر (نماینده پست، تیپاکس و پیک) یا هنگام مراجعه شما به فروشگاه،‌ ارائه مدارک هویتی برای دریافت سفارش الزامی هست.

• روش ارسال فوری با پیک، فقط در محدوده مناطق 22 گانه شهر تهران قابل انتخابه و در سایر شهرستان‌های استان تهران و یا بقیه استان‌ها متاسفانه امکان ارسال با پیک وجود نداره.

• در روش تحویل حضوری در فروشگاه، شما می‌تونین در زمانی که تعیین کردین، به دفتر مرکزی فروشگاه به آدرس: تهران، خیابان جمهوری، خیابان رازی، پاساژ رازی، واحد 22‏ مراجعه کنین. اگر به هر دلیلی امکان حضور در زمان تعیین شده وجود نداشت، نهایتا ظرف 2 روز کاری (از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 16 و پنجشنبه از 9 الی 13) نسبت به دریافت کالای خود از فروشگاه یا تغییر روش ارسال کالا اقدام کنین.

کالاهای دیده شده
فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی ورنا آی تی
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه اینترنتی ورنا آی تی